štvrtok 26. marca 2015

Back to Reality...


Ahojte! Tak konečne doma, i keď sa tomu neteším. Kiežby som mohla mať ešte týždeň plný ničnerobenia a túlania sa...Ako sa dalo očakávať, návrat do reality bol veľmi ťažký. :) Hlavne ak vás vaše rodné mesto privíta tak vrúcne - mokro ako mňa. Vďaka Nitra, aj ja teba...

Dnes som sa snažila dobehnúť všetky zameškané pracovné povinnosti, ale veľmi sa mi to nepodarilo. Najmä, keď mi prišla zásielka z Asosu, ktorú som už netrpezlivo očakávala, som sa akosi nevedela sústrediť. :)  Neviem, či nakupujete na tejto stránke aj vy, ale ja mám pocit, že v poslednej dobe im to trvá nejako dlho. Nevadí. Konečne som sa mohla tešiť z drobností, ktoré som si objednala hádam ešte pred tromi týždňami. Nikdy som si nemyslela, že by som mohla mať takú radosť z obyčajnej, dobre trochu neobyčajnej, kefy na vlasy. Ale keď ju už všetci tak ospevujú, musela som ju vyskúšať aj ja.
Dnes sa mi konečne dostalo do rúk aj nové vydanie časáku WomanMan Magazín, na ktorom som aj ja podieľala. Nájdete v ňom môj názor na dnešné využívanie sociálnych sietí a spolu s kolegyňami sme pre vás vytvorili fashion a beauty shopping listy plné vychytávok, ktoré vám nesmú chýbať. Príjemné čítanie a zvyšok (konečne slnečného) dňa!

I Love My Work


Little Black Things

Today´s Outfit



Boyfriend Jeans: Mango
Sweater: Zara
Bag: Mango
Nail polish: Dior
Shoes: Converse (from Humanic)

5 komentárov:

  1. skvěle vyfocené :-).

    Zvu vás všechny do soutěže, ve které můžete vyhrát den se společností YVES ROCHER, BLOGGERKAMI a přidat se k projektu SÁZEJME PRO PLANETU, díky kterému spolu zasadíme stromečky pro výrobu produktů značky YR a pro záchranu přírody :-)!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Téda, TT v černé barvě jsem ještě neviděla. A ty tulipány všude... jsou moje oblíbené. :)

    Ela

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Great pieces
    www.populairelife.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. All of these pics are amazing *_*
    kisses

    Francesca http://www.everydaycoffee.it/

    OdpovedaťOdstrániť

Obľúbené príspevky