utorok 7. októbra 2014

Najlepší jesenný doplnok!

Ahojte všetci!
Dlho som rozmýšľala, o čom by mal byť prvý oficiálny príspevok. Nápad som dostala dosť nečakane, pri písaní článku v práci, do ktorého som hľadala fotky na Instagrame. Nie je to prvýkrát, čo som sa nechala inšpirovať fotkami obľúbených osobností. A tak posúvam inšpiráciu ďalej a predstavujem vám najväčší trend tejto jesene - OFINU!

To, že je to TOP trend netvrdím len preto, že ju už mám aj ja :). Selena Gomez, Jessica Chastain či najnovšie aj VS anjelik Behati Prinsloo. Tieto všetky podľahli novému trendu a vyzerajú v ňom úžasné! Okrem spomínaných ofinkových nováčikov, tu mám aj stálice, ktorých neodmysliteľnou súčasťou, vždy dokonalého looku, je práve ofina. Suki Waterhouse, Alexa Chung, herečka Emma Stone. Tieto krásky nosia ofinu takmer stále a možno práve ony inšpirovali ďalšie hviezdy, ktoré inšpirujú (dúfam) aj vás!
 Ak si myslíte, že sa vám ofina nehodí, odporúčam prečítať si  TENTO ČLÁNOK! Nájdete tu rady, ktorá by najlepšie pristala k vášmu typu tváre. Okrem toho pripájam samozrejme aj  fotky najlepších "ofinárok". 
 
P.S. Ak ste sa rozhodli pre zmenu, odporúčam vám navštíviť EDA Salón v Nitre (kaderníčka Simona Urbanová). O moje vlasy sa vždy postará ukážkovo!

SUKI WATERHOUSE


ALEXA CHUNG

EMMA STONE

BEHATI PRINSLOO

SELENA GOMEZ


TAYLOR SWIFT



A na záver ešte raz moja maličkosť:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky