piatok 17. októbra 2014

Menej je (niekedy) viac...


Ahojte!
Som naozaj veľmi rada, že sa nám s M (moja fotografka :) ) podarilo zladiť si svoj voľný čas a ísť nafotiť niečo nové. Tentokrát rovno do centre mesta. Osobne ma to stálo veľa námahy, lebo patrím medzi hanblivé typy. Najmä čo sa týka pózovania takto pred širokou verejnosťou. Ja viem, vybrala som si naozaj veľmi zlý voľnočasový koníček :D.
Tento outfit patrí medzi moje obľúbené. Pretože ma vystihuje do bodky. Milujem nosenie tenisiek a nízkej obuvi (baleriny ale rozhodne nie!!!) a rovnako milujem nosenie klobúkov, čo je v Nitre stále veľmi nepochopené :D. Mám rada pohodlnosť, no nevravím, že opätky nenosím. Musím mať na ne jednoducho chuť. Rovnako preferujem skôr jednoduchosť. Myslím si, a vlastne snažím sa držať pravidla: menej je viac. Takže biela košeľa, džíny a nejaký ten doplnok. Hotovo a stačí! Dúfam, že sa vám fotky budu páčiť a užijete si zvyšok dňa. Veď konečne je piatok!






 Photos: MM Photography

Shirt, jeans and nude bracelet: Mango
Denim Jacket: Zara
Hat: H&M
Shoes: Converse 
Scarf, rings and black bracelet: Bijou Brigitte
Bag: Asos

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky